Recent Posts

2014. szeptember 10., szerda

Mit tesz ha nem edzek és nem figyelek a diétára?

Sziasztok!
Az elmúlt hetekben (2hét) nem tudtam edzeni és a diétára sem tudtam figyelni, mert olyan dolgok, programok jöttek közbe (esküvő, fesztiválozás, stb.), amik gátoltak a folyamatokban. Az alapszintű mozgásom is lecsökkent, illetve mindenféle ételek, italok, édességek lecsúsztak a torkomon. Sajnos ez így alakult, az időt visszaforgatni nem lehet. A következménye sem maradt el a dolgoknak, ez a legnagyobb baj. Tanulság: semmi sem változott, továbbra is gyorsan, könnyen össze tudnám hozni hogy 100 kg legyek. Nem lehet lazsálni, ahhoz hogy jól nézzen ki az ember lánya, dolgozni kell. Nincs zaba, csakis tudatosság és kemény munka.


Hogy konkrétan mit tapasztaltam a 2 hét után? 

3 kg plusz. 3 cm plusz derékben és csípőben is, no meg ki tudja még hol. Romlott az állóképességem érezhetően. Folyton tele volt a hasam, és az nagyon pocsék érzés. Nehezíti a mindennapi mozgást, mindenben hátráltatott. Hiányzott a rendszeresség, példának okáért az hogy reggel éhgyomorra edzek egyet, majd utána reggeli gyanánt egy protein turmix, majd egy óra múlva tízórai, stb, stb, stb, este edzés és vacsora gyanánt újabb protein turmix. 
A sok egyszerű szénhidrát és üres kalória éreztem hogy ellustít, rosszabb lett a közérzetem. A testem tapintása is másabb lett és a látványa is. Az arcomon is meglátszott a változás. Nagyi meg is említette hogy végre már nem olyan sovány és meggyötört az ábrázatom. Kööösszz.... "-.-  :D  
Nem beszélve a hatalmas bűntudatról. Azt álmodtam kétszer is hogy ezután a 2 hét után ráálltam a mérlegre és ugyanannyit mutatott, mint ahonnan elindultam másfél éve. Álmomban is szörnyű érzés és látvány volt, és az álomból felébredve is kellemetlen volt. Egyszerűen rettegek a kövérségtől, a plusz kilóktól. Ha ránézek a régi képeimre, azt tudom mondani hogy undorító!

A rosszakarók, akik ebben a pillanatban felsikoltanak hogy: Ez aaazzz, tudtuk hogy bele buksz és újra kövér leszel, mint mi! ...nos nekik üzenem mosolyogva hogy nyugi, de nem így van! :D Nem önszántamból álltam le erre a 2 hétre, hanem így alakultak a dolgok. De nem kell félni, mert természetesen már folyamatban van a "visszaállítás" :) Keményebbre vettem a diétát, és az edzéseket is. 

Oly' sokszor rájövök arra hogy minden okkal történik. Ez a kis incidens például még erősebbé tett, és még nagyobb elszántságot adott nekem! Még magasabb fokozatra kapcsoltam. Nincs ami legyőzzön :) Még inkább félek a kövérségtől, még jobban gyűlölöm.

Amint sikerül ezt a kis kilengésemet helyre hozni, indulhat a tényleges munka, hiszen a célom 6 kg mínusz. És persze mellette sok-sok izom megszerzése :) Csodálatos dolog a testszobrászat, telis-tele kihívásokkal. Hiszen mi motiválná az embert, ha úgy nézne ki, ahogyan szeretne?!?







Marcsi





8 megjegyzés:

Nóra írta...[Válasz erre...]

Szia Marcsi!

Szerintem elismerésre méltó amit elértél és szuperül nézel ki, de vigyázz nagyon, hogy nehogy átess a ló túloldalára, mert sajnos láttam már arra is példát :( Szóval egészséges élet oké, edzés oké, megszállott félelem a kövérségtől nem oké, mert egy idő után már a normál testalkat is "kövér"nek tűnhet és akkor tényleg elfogysz. Szorítok neked! :)

Marcsi Kincsesládikája írta...[Válasz erre...]

Szia Nóri! :)
Igen, tudom ezeket...csak ne lenne olyan bugyuta néha az ember...mert hiába van tisztában a dolgokkal, mégis a saját helyzetét nehezebben kezeli, mintha pl másnak kellene tanácsot adni. Tudod :) De észnél vagyok még :)

Nóra írta...[Válasz erre...]

Nehéz megtartani az egyensúlyt (hidd el tudom, kicsit más szemszögbő...l), de ügyes vagy és menni fog! :)

Marcsi Kincsesládikája írta...[Válasz erre...]

Menni bizony! :))

Szandra - For Her blog írta...[Válasz erre...]

Sok-sok kitartást kívánok Neked, és ilyen elszántsággal és akaraterővel biztos, hogy meglesz a munka eredménye :).

Marcsi Kincsesládikája írta...[Válasz erre...]

Köszönöm Szandra! :) Addig úgysem nyugszom!! :D

L. Anna D. írta...[Válasz erre...]

Már hiányzottak a bejegyzéseid! Annyi mindenben együtt érzek veled! A rémálmok például :-DDDD hányszor álmodom azt, hogy csokit eszem, mert elfelejtettem, hogy nem ehetek. Mikor pedig eszembe jut az álmomban, akkor pedig egy világ omlik össze bennem :-D milyen jó aztán felkelni és belenézni a tükörbe :-)
én ugyan a nyár folyamán nagyrészt otthon voltam, de szombattól egy hétig Olaszországban leszek az osztályommal úgyhogy előre parázok, hogy mi lesz. (De hiszek benne, hogy minden okés lesz, az első dolog, amit felírtam a listámra az ugrálókötél volt, szóval én igyekszem nagyon :-DDD).
kajákból is betáraztam, egy lapra kinyomtattam a mit ehetek és mit nem-et, hogy megkönnyítsem a pincérek és eladók helyzetét :-D szurkolj, hogy túléljem a hetet, én is szorítok neked! :-)
ui.: sajnos azt vettem észre én is magamon, hogy beesettebb az arcom, mióta fogytam. ennek ellenére úgy vagyok vele, hogy inkább lesz pattanásmentes és csontos fejem, mint pattanásos fej egy robosztus testtel :-D

Marcsi Kincsesládikája írta...[Válasz erre...]

Jót mosolyogtam most :) Menni fog, hidd el. Ha fejben eldöntöd hogy már pedig oda fogsz figyelni, jöhet bármi...akkor tényleg így is lesz ;) Úgyhogy kellemes olaszozást kívánok!
Jobb az a csontos arc hidd el, mint a robusztus test! :D :)

Megjegyzés küldése

Köszönöm hogy megjegyzést írsz! Sokat számít a visszajelzésed :-)