Recent Posts

2014. február 4., kedd

X-Body -elektromos izomstimulációs- edzés (vélemény) I.

Sziasztok!

Sokan kértétek hogy írjak majd az X-Body edzésről véleményt, tapasztalatokat. Még friss az élmény (bő 2 órája voltam az edzésen), így szerintem elég sokat fogok írni róla :)
Mint ahogyan korábban már említettem a FB oldalamon, 5 alkalmas X-Body bérletet nyertem (ha megvásároltam volna ezt a bérletet, az megközelítőleg 20 000 Ft lett volna) az egri X-Fit - Egészség Stúdió FB oldalán. A bérlet tartalmazza az alá öltözetet, a ruhát, törölközőt, a zuhanyzó használatát, edzés előtt a fogyást elősegítő L-carnitin italt vagy pedig izotóniás italt, és az edzés utáni fehérjeturmixot. Nagyon boldog voltam, amikor megtudtam, mert még sosem próbáltam ezt az edzésformát, és minden újdonság érdekel :) Szó szerint izgultam az edzés előtt, hiszen nem tudtam hogy milyen érzésre számíthatok, illetve kíváncsi voltam hogy hogy fogom majd bírni. Ha valami újdonságba kezdek bele, akkor mindig alábecsülöm önmagam. Pedig tudom magamról hogy az állóképességem sokat fejlődött az elmúlt időkben, és nem is vagyok egy gyenge leányzó :) 

Jártam már többször is az X-Fit-ben, mert náluk szoktam megvásárolni a Biotech USA táplálékkiegészítőket, illetve mert ott mérettem meg a test zsír-izom összetételemet is. 








Arcról már tehát ismertek engem, illetve talán a sztorimra is emlékeznek, hiszen elmeséltem nekik hogy mekkora utat jártam be amíg 100 kilóról 63 kiló lettem. Szóval én személy szerint nem éreztem magam idegennek, már csak azért sem mert mindig nagyon kedvesek (Kitti, Ricsi, Anita), bármikor jártam is náluk éppen. Most is így volt ez :) Ricsi, aki az edzést tartotta nagyon közvetlen, szimpatikus fiú. És ez egy fontos momentuma a dolognak, hiszen kinek lenne kedve egy olyan ember társaságában edzeni, aki egy barátságtalan, unszimpatikus figura?!? És éppen ezért, mivel szimpatikus embernek vélem őt, úgy gondolom talán kicsit sokat csacsogtam neki, mert elkezdtem sztorizgatni, illetve kérdéseket intéztem hozzá :D De úgy voltam vele, hogy kitől kérdezzek, ha nem tőle? Hogy milyen kérdéseim voltak például?!? Megmutattam neki a hasam és feltettem a nagy kérdést, hogy szerinte zsír vagy pedig a fogyás után megmaradt felesleges bőr az ami díszeleg ott nekem? Ricsi szerint többségében bőr. Majd a vádlimról kérdeztem őt, mert én abszolút nem vagyok kibékülve vele, sőt! Egyáltalán nincs kecses, vékony, nőcis vádlim. Nagyon jól esett amit felelt nekem, mert azt mondta hogy ha ránéz a vádlimra, ő bizony jól látja hogy sok izom van rajta és szerinte bátran felvállalhatnám rövidnadrágban majd. (Áááá nem! Kell még az az X kiló fogyás nekem, hogy tényleg merjek majd rövidnadrágot húzni magamra tavasztól!)

Amit mindenképp meg szeretnék még említeni az Egészség stúdióról, hogy nagyon igényes külsővel rendelkezik. Ezalatt értem azt, hogy ahol az edzés is zajlik, vagy pl. maga az öltöző része is nagyon szép és komfortos. Számomra ezek fontos dolgok. Azt vettem észre hogy nem a spóroláson van a hangsúly, mint sok más helyütt. Kellemes illatú, frissen mosott az alá öltözet, és a törölköző is. Nem a legolcsóbb wc papír van, hanem Zewa. Tisztaság uralkodik és szépek a berendezések is. 
Illetve ami szintén megemlítést érdemel, az a felém mutatott törődésük! Hiszen kezelhettek volna félvállról is, mert a bérletet csak nyertem és nem fizettem ki érte a közel 20 000 Ft-ot. Sokszor tapasztaltam már azt sajnos, hogy ilyen esetben nem törődnek akkora odaadással az emberrel! Ez nagyon elkeserítő, hiszen ha azt látom hogy az adott szolgáltatás hatásos, és érdemes legközelebb majd fizetni is érte, akkor meg is teszem. Szóval értitek :) Nem mindegy a dolgok menete.

Magáról az edzések lényegéről röviden: Az elektomos izomstimuláció (EMS) az izmok elektromos impulzusok által kiváltott összehúzódása. Az eszköz által keltett impulzusokat elektródák juttatják el a bőrre, közvetlenül a stimulálni kívánt izomcsoport fölé. Az impulzusok az izom összerándulását eredményezik, amely nagyon hasonló ahhoz, mint amikor az izom valóban mozog. Mivel minden izomcsoport egyidejűleg dolgozik, így 20-25 perc elegendő egy edzéshez. A stimuláló elektródák, amelyek az edzőruhába vannak építve, a gerincoszlop mentén is megtalálhatóak, hogy ezek a ritkán edzett izmok is dolgozzanak. A hát izmai megerősödnek, amely a hátproblémák enyhülését jelentheti. A hatékony edzés átalakítja a test kalóriafelhasználását, így hatásos eszköze a fogyásnak és a zsír csökkentésének. 24-48 órás utó zsírégető hatás.

Béres Alexandra is írt róla, amit Itt tudtok elolvasni.

A holnapi bejegyzésemben pedig elmesélem hogy magáról az edzésről mik voltak a tapasztalataim :) Annyit elárulhatok hogy nagyon tetszett és nagyon megdolgoztatott. A bugyimból is csavartam a vizet :D 




Marcsi




4 megjegyzés:

Bogi Vrg írta...[Válasz erre...]

Wow, ez igazán szuper nyeremény volt! Szimpatikus a hely a leírásod alapján :-)

Marcsi Kincsesládikája írta...[Válasz erre...]

Bizony bizony :))

Unknown írta...[Válasz erre...]
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Unknown írta...[Válasz erre...]

Mi is az Xbody edzést javasoljuk. :-) www.xbodyedzes.hu

Megjegyzés küldése

Köszönöm hogy megjegyzést írsz! Sokat számít a visszajelzésed :-)