Recent Posts

2012. május 30., szerda

Ilcsi Fekete szappan

Ígértem, hogy egyesével írok majd mindegyik Ilcsi termékről amit használok. Ez 4 db termék lesz. És most a fekete szappannal szeretném kezdeni.

Amikor először hallottam ezt a szót az Ilcsi kozmetikában járva, rögtön egy szilárd szappanra gondoltam amit kézmosáshoz is használunk. Aztán meglepődtem, mert egy kis 35 ml-es tubusban volt, és folyékony állagban. Ráadásul magán a méretén is nagyon meghökkentem, és rögtön elkezdtem azon gondolkodni, hogy ugyan...vajon hány alkalomra lesz ez elegendő?! És ráadásul 2000 Ft-ba kerül ez a 35 ml.











Amikor elkezdtem használni a szappant, hamar rájöttem arra, hogy igenis sokáig fog tartani ez a 35 ml. És hogy miért? :-) Mert egy fél pumpányi, vagy max. egy teljes pumpányi szappant kell csak használni az arc megtisztításához. Előkapsz egy kis darab vattát, benedvesíted, és nyomsz rá egy fél vagy egy teljes pumpányi szappant, majd így ezzel a nedves-szappanos vattával törlöd jól át az egész arcot. És kész is. Én 2 hónapja már reggel és este használom, és csak a tubus negyede fogyott még el.


Mindössze ennyi szükséges az egyszeri arctisztításhoz


A kezdetekben nem hittem abban, hogy ez a pici pumpányi szappan valóban tisztességesen meg fogja tisztítani az arcomat. Pedig a kozmetikusom előre elmondta hogy ennél a szappannál a kevesebb a több. És hiába fogok nagyobb adagot használni, nem lesz hatásosabb. És abszolút beigazolódott ez, mert tényleg 100%-osan megtisztítja a bőröm ez az adag.

Egyáltalán nem szárít, és az illata sem zavaró. Egy picit erős csak, de nem kellemetlenül. 
Mivel hámoldó, így szinte minden használatnál leszedjük a vattával az elhalt hámsejteket, így a bőr idővel megújul.
A nyugtató hatásnak köszönhetően pedig a pattanásos és aknés bőr gyorsan megnyugszik, és a vörösség is elmúlik.

Ha elfogy majd ez a szappan, akkor mindenképp újra fogom vásárolni! És mindenkinek csak ajánlani tudom hogy próbálja ki :-) Nekem 100%-osan bevált. Nagyon szeretem. Akik olvassátok a bőrproblémás bejegyzéseimet, azok biztosan tudják hogy tényleg milyen sokat segített nekem ez a szappan, és a többi Ilcsi termék is.

Pattanásos és zsíros bőrűeknek pedig különösen tudom ajánlani, mert nagyon gyorsan megnyugtatja a pattikat, és 3-4 nap alatt le is szárítja őket.

Egy kis érdekesség: Leghíresebb vásárlójuk talán a színész Jackie Chan, aki 5-6 éve Fekete szappan függő: attól jött rendbe a zsíros bőre. Ilcsiék Hongkongban a színész neve alatt forgalmazzák egyik termékcsaládjukat.  :-)



Hogy tetszik amiket leírtam róla? :-) Ti próbáltátok már az Ilcsi Fekete szappanját?





29 megjegyzés:

Unknown írta...[Válasz erre...]

Az Ilcsi termèkeket Szingapúrban is forgalmazzák,saját neve alatt,kiemelve,hogy magyar naturkozmetikum.Arrafele nagy keletje van a natúr és bio dolgoknak.

Marcsi Kincsesládikája írta...[Válasz erre...]

Igen, elég sok országban forgalmazva van :)

Unknown írta...[Válasz erre...]

Nagyon sokáig elég, és tényleg jó! Csak büdi ! :D

Marcsi Kincsesládikája írta...[Válasz erre...]

Hát, azért is írtam hogy kicsit erős :) De ugye kinek hogy. Nekem nem zavaró :)

mrs__kovacs írta...[Válasz erre...]

Nagyon örülök, hogy írtál róla, és annak meg még inkább, hogy bevált! :]

Marcsi Kincsesládikája írta...[Válasz erre...]

Hamarosan folyt.köv. :)

Kriszta írta...[Válasz erre...]

Szia Marcsi! Már egy ideje olvasom a blogod, csak eddig nem nagyon szóltam hozzá, de többször is láttam, hogy ezekről a termékekről írsz és nagyon-nagyon jól hangzik! Ilyet hol lehet beszerezni? :-)

Marcsi Kincsesládikája írta...[Válasz erre...]

Szia Kriszta! :)
Ilcsi termékeket Ilcsi kozmetikákban lehet kapni a kozmetikushölgyektől.
Bemásolok neked egy linket, és meg tudod nézni hogy a te lakhelyeden hol van Ilcsi kozmetika:

http://www.ilcsi.com/kozmetika-terkep/

Ha bármi kérdésed adódna, írj bátran és segítek :)

Kriszta írta...[Válasz erre...]

Hú, ez nagyon jó, találtam is!:-) Nagyon szépen köszönöm :-)

Marcsi Kincsesládikája írta...[Válasz erre...]

Örülök neki! :) Szívesen ;)

Kátya írta...[Válasz erre...]

Jó ez a design. Egyébként tényleg kicsinek tűnik a tubus (de olyan aranyosan kicsinek- ki érti ezt? :D ) ; én azt vettem észre hogy az arcomnak a kecsketejes szappanok tesznek jót, meg ugye van ez a sunfleur-os arcradír. Kezd emberi lenni a homlokom :)

Marcsi Kincsesládikája írta...[Válasz erre...]

Dizájn alatt a blogra gondolsz vagy a tubusra? :D
Örülök ha te is megtaláltad a számításod arcápolás terén :)

Kátya írta...[Válasz erre...]

A blogra, bár a tubus is vagány :D

Marcsi Kincsesládikája írta...[Válasz erre...]

Wehehe :DD
Köszönöm szépen, örülök hogy tetszik, bár még nincs kész teljesen. Folyamatosan szerkesztgetem :)

Rita írta...[Válasz erre...]

Tehát fogom magamnak, és keresek egy kozmetikát ahol ilcsis termékek vannak, besétálok és mondom, hogy nekem kell egy ilyen :D és ők adnak én fizetek és leléptem ?? Mert olvasom krémmánián a kommenteket, de olyanokat írnak, hogy nem tudják beszerezni, meg, hogy drága, most kérem szépem, ha ez több hónapig is akár elég, akkor nagyon nem drága :D:D de lehet én vagyok sötét :D

Marcsi Kincsesládikája írta...[Válasz erre...]

Akkor drága, hogyha teljes nagy kiszerelést vásárolnak, ami vagy 200 ml kb. És az csak ráromlik az emberre, mert talán 1 év körül van a szavatossága. Mert csak természetes tartósítószerek vannak benne.
De pl. ez a 35 ml-es kiszerelés elég kb. 5-6 hónapig. És ez 2000 Ft.

A lényeg hogy fogod magad, és az Ilcsi honlapján találsz kozmetika keresőt és oda beírod a lakhelyed, és az majd kidobja hogy hol van Ilcsi kozmetika. Elmész, és 2 lehetőség van :) Első: van aki csak akkor ad el neked Ilcsi terméket, ha mellé kezelést is igényelsz, pl egy arctisztítás. És onnantól kezdve már oké a dolog, és folyamatosan tudsz majd vásárolni. De a másik, hogy olyan is van hogy kezelés nélkül is vásárolhatsz, ergó simán megkaphatod azt amit kérsz. :)
De tudod szerintem azért van az hogy sokszor csak kezelés után adnak el neked Ilcsit, mert nehogy valamire allergiás legyél vagy ilyesmi.
Remélem tudtam segíteni :))

Rita írta...[Válasz erre...]

Persze tudtál :D de magam sem tudom, mi lenne a legjobb, hogy igazából mit is szeretnék kezdeni a bőrömmel, de ez nagyon ígéretesnek tűnik! Mert olyan sok problémám nincs vele, talán csak a pattanások után maradt foltok, valamint a néha néha megjelenő változatok :D

Marcsi Kincsesládikája írta...[Válasz erre...]

De a foltokra is pont hogy jó lenne :) A hámoldó hatása miatt.
Nekem rengeteget javított az aknék után megmaradt foltokon. Nem tudom láttad-e a bejegyzéseimet hogy mennyit kínlódtam :S De az Ilcsi rengeteget segített ^^

Aviana Rahl írta...[Válasz erre...]

Nekem is már ajánlotta ezt a szappant a kozmetikus, de én is teljesen máshogy képzeltem el!
Örülök, hogy megtaláltam ezt a posztod, ki fogom próbálni én is! :) Köszi :)

Marcsi Kincsesládikája írta...[Válasz erre...]

Örülök hogy segíthettem :))

Névtelen írta...[Válasz erre...]

Ma kaptam. Egy kicsit sűrűbbnek képzeltem. Nem is fogom úgy használni ahogy a honlapon írják, mert össze-vissza folyik csak.

Két kérdésem lenne:
-Használsz előtte más lemosót is?
-Ha áttörlöd az arcodat nem hagyod rajta pár percig?

Előre is köszi a válaszokat.

Marcsi Kincsesládikája írta...[Válasz erre...]

Szia Annus! :)
Nem használok előtte semmilyen más lemosót, mert: 1.: akkor annak összetevői kiütnék az Ilcsi összetevőit
2.: ez a fekete szappan szuperül leszedi a szennyeződést az arcról, és nem kell mellé más kiegészítő lemosó. Nem is hittem volna amíg ki nem próbáltam!

Remélem tudtam segíteni neked :)
Hogy fogod használni majd? Úgy ahogy én is, hogy egy kis vizes vattára félpumpányi?

Névtelen írta...[Válasz erre...]

Ahogy te írtad úgy is tisztít, viszont ha vékonyan fölkenem és hagyom pár percig hatni akkor jobban érvényesül a pórusösszehúzó hatása.

Az az igazság hogy kicsit drágállom. Majd meglátom mennyire válik be és attól függően veszem majd újra.

Marcsi Kincsesládikája írta...[Válasz erre...]

Én néha szoktam olyat csinálni pl., hogy pár percre felkenek pici pöttyöt belőle a pattikra.

No meg szerintem ki kell tapasztalni hogy kinek hogy jön be jobban az alkalmazása :)

Mennyiért vetted? Én a 35 ml-eset 2000 Ft-ért. Én nem drágállom ezt az árat érte, mert tényleg baromi sokáig elég. Nekem még csak a negyede fogyott el, pedig már kb. bő 3 hónapja használom reggel és este.

Névtelen írta...[Válasz erre...]

Én 2400Ft-ért. Persze ha kitart egy ideig és még úgy is tapasztalom hogy sokat segít akkor megéri.

Az az igazság hogy nekem nincs pattanásom, helyette zárt kommedok és orcákon tág pórusok, és a T-vonalom eléggé fénylik. A mitesszerektől sikerült megszabadulnom hála az Eucerin éjszakai krémjének.
De a fényléssel, olajos csillogással még nem sikerült megszabadulnom.

Próbáltam az Almás-Citromos habkrémet de sajnos attól még inkább zsírosodott.

Marcsi Kincsesládikája írta...[Válasz erre...]

Ühüm, értem! A T-vonalas zsírosodást nekem még semmi nem szüntette meg, hanem esetleg csak enyhítette.
Az egyik Ilcsi kozmetikusnak tanuló ismerősöm azt mondta hogy a zsírosodást csak úgy magától nem szüntetik meg a termékek, hanem valami gépi/elektromos kezelés is kell hozzá.

Ági írta...[Válasz erre...]

Sziasztok!Leírom én mit gondolok! :)
Az a helyzet,hogy van egy eladási ár,amitől +/- 10 %-ban lehetne elvileg eltérni,csak sajnos vannak olyan kozmetikák/kozmetikus akik hát...ezt a számot mintha félre olvasnák!!!
Amúgy a fekete szappan az egyik legjobb dolog a világon!!!!Mondjuk én vizes arcra,vizes kézzel körkörös mozdulatokkal vinném fel és mosnám az arcomat vele amit aztán jól le kell mosni!Tényleg nagyon jól,ugyanis ha nem mosod le rendesen, akkor intenzívebben száríthat,szóval jó alaposan,bő vízzel mossátok le!Aztán,ha nem gyulladt,aknés bőrre használjátok,vehettek peeling kesztyűt és a mosás végén a nagy öblítés előtt átfuthattok vele az arcon,így intenzívebb lesz a hámoldás.Marcsi nagyon jól csinálja,hogy 1-1 aknéra rak belőle töményen,akár egy éjszakára is,én még ajánlanám mellé az ichtiolos korrektort is!Sőt csípésekre is jó,ill. a bepállott részeket is lehet vele mosni(hónalj,bikini vonal,babák popsiját,ha a pelusnál befülledt)!Száraz könyökre,térdre is jó,bár arra jó a zöld szappan is.Hirtelen ennyi! :)

Ági írta...[Válasz erre...]

Óóóó,félre néztem,hogy 2012.-es a poszt,akkor lehet ezt már nem nagyon látja senki! :( Mármint amit írtam,sőt már késő is...

Marcsi Kincsesládikája írta...[Válasz erre...]

Én nem szoktam lemosni, mert szerencsére nem szárítja a bőröm.
Köszönjük szépen a tippeket Ági! :-)

Megjegyzés küldése

Köszönöm hogy megjegyzést írsz! Sokat számít a visszajelzésed :-)