Recent Posts

2012. augusztus 20., hétfő

Szerintem már nem lesz szebb...

Sziasztok!

Sokan figyelemmel kísértétek az arcom változását, (több mint másfél évig aknékkal küszködtem) viszont mára már úgy érzem hogy nem lesz szebb a mostani állapotától. Persze nyilván semmit nem lehet előre tudni :-)
El kell hogy mondjam, több hónapja nem használok már BB krémet az arcomra, ami egyben azt jelenti hogy semmit sem! Már több hónapja eljött az a pillanat hogy nem érzem azt, hogy takargatnom kellene az arcom. Nagyon jó érzés, hiszen folyton szégyelltem magam az aknék miatt.
Rengeteg mindent kipróbáltam, mire rájöttem arra hogy mi is az ami hatásos a bőrömnek. De a tanulópénz árán, így legalább már tudni fogom hogy mihez kell nyúlnom ha baj van (bár remélem nem lesz több "baj" most már...)
Aki esetleg most olvasna engem először: az Ilcsi termékei voltak, amik segítséget nyújtottak. A blogon belül az "Ilcsi" címkére kattintva el tudjátok olvasni az összes Ilcsis írásomat.

A 4 termékes Ilcsi kezelést már abba hagytam és már csak mindössze 2 db terméket használok az arcomra. Ezeken kívül semmi mást. Az egyik a Fekete szappan, amivel reggel és este megtisztítom a bőröm. A másik pedig a Rozi gél, amivel kb. hetente egyszer bekenem az arcom, mert telis-tele van vitaminokkal (vele még adós vagyok, hogy írjak róla).
Nem használok sem tonikot, sem arcradírt, mert a Fekete szappan alapból hámoldó is, így az leszedi az elhalt hámsejteket amikor nedves Fekete szappanos vattával áttörlöm az arcom.

Amiket nem sikerült eltüntetnem, azok az aknék után megmaradt kisebb "kráterek", mélyedések. Gondolatom szerint, maguktól már nem fognak elmúlni. Most még nem vagyok nagy gondban velük, mert feszes még a bőröm. De amikor már idősebb leszek és a bőröm kevésbé lesz feszes, akkor leszek bajban velük. Addigra viszont remélem sikerül majd valamilyen kezeléssel eltüntetni őket.

Hálát adok a jó Istennek, és az Ilcsinek, hogy ma már nem kell szégyellnem az arcom, és nyugodtan utcára mehetek mindenfelé BB krém és egyéb kence nélkül csak úgy alá natúr :-) Itt a vége, célba értem!



Bal oldal anno és most


Jobb oldal anno és most


Bal oldal -jelenleg- itt jobban láthatóak a megmaradt mélyedések


Jobb oldal -jelenleg- ezen a képen is a mélyedések vannak a fúkuszban




Azt is érdemes hozzá tennem, hogy szabad szemmel szerencsére nem láthatóak ennyire a mélyedések, mint itt a képeken rájuk fókuszálva. Attól függ hogy milyen megvilágítást kap az arcom a napfénytől.




Marcsi





38 megjegyzés:

Réku írta...[Válasz erre...]

Sokkal szebb lett a bőröd :)

Marcsi Kincsesládikája írta...[Válasz erre...]

Az nem is kifejezés :)

Berni írta...[Válasz erre...]

Már pár bejegyzéssel ezelőtt akartam írni, hogy mennyire szép lett a bőröd ( és nem csak magadhoz képest! hanem úgy általánosan lett szép bőröd :))
Gratulálok! :)

Thündérke írta...[Válasz erre...]

Olyan szép lett a bőröd! :)

Marcsi Kincsesládikája írta...[Válasz erre...]

* Berni: Nagyon szépen köszönöm, a véleményed zene füleimnek! :))

* Thündérke: Ennyi idő elteltével ideje is neki! :) (ejnye-bejnye te arcbőr.... :D )

Kátya írta...[Válasz erre...]

Ragyog az arcod! Nagyon szép lett :D

Fanni írta...[Válasz erre...]

Nagyon szép lett a bőröd Marcsi!Gratulálok a kitartásodhoz!

kinga írta...[Válasz erre...]

Rengeteget javult a bőröd, nagyon nagy gratula, megérte a sok kitartó fáradozás ! :)

Amit én javasolnék a hegekre, "kráterekre" az a Skinoren krém, csak orvos írhatja fel, nagyon sokat segít halványítani, eltüntetni a megmaradt foltokat, hegeket.

Marcsi Kincsesládikája írta...[Válasz erre...]

* Kátya: Ragyog bizony :D


* Fanni: Muszáj volt kitartani, különben talán még most is takargathatnám magam :)


* Viki: Sajnálom hogy ilyen tapasztalataid vannak az Ilcsivel :S Nem is értem hogy mi ez a nulla reagálás tőlük :O :/
Megköszönném az irányítást! :D És előre is köszönöm! :)

Marcsi Kincsesládikája írta...[Válasz erre...]

* Kinga: Nagyon szépen köszönöm a tippet! :) Megfogadom a tanácsod!

Ápold okosabban.. írta...[Válasz erre...]

Nagyon szép lett a bőröd, és hidd el a hegek még rengeteget fognak javulni ( persze sajnos végleg nem tűnnek el).

A hegek miatt javaslom nézz körbe dermaroller (2-3mm-s tűvel) vagy fraxel/pixel lézer terén ( vagy olvasd el nálam )..nem mondom, hogy 100%-ban hatásosak, de jelenleg nincs ezeknél jobb ami simítaná a hegeket, így a semminél biztos szebb bőrképet ad.

És igen, jól látod, a feszes bőrön valóban nem feltűnő, de a dehidratált vagy idősödő bőrön sajnos minden meglátszik később, így amíg teheted próbálj javítani rajta.

Nagyon örülök, hogy az Ilcsi így bejött (nekem is másmilyen patijaim vannak, így nem volt ennyire hatásos mint neked).
Átérzem milyen jó, ha nem minden a smink és a bőr körül forog..de jó neked :-)

Marcsi Kincsesládikája írta...[Válasz erre...]

Már elolvastam nálad korábban amiket most javasoltál :) És köszönöm szépen a tippeket!

Úgyhogy a fenébe a BB krémekkel és éljen az alá natúr arc! ^^

Zsanci írta...[Válasz erre...]

Eszméletlen a javulás! Gratulálok hozzá! Remélem ennél már csak még szebb lesz :))) Egyébként ha jól tudom, bár nem vagyok kozmetikus, de bőrcsiszolással és mélyhámlasztással el lehet tüntetni ezeket a hegeket! És neked most még nagyon könnyű lenne, hisz fiatal a bőröd, később, ha mélyülnek a "kráterek" vízhiányosabb lesz a bőröd, sokkal nehezebb lesz. Én a helyedben utánajárnék ezeknek a dolgoknak! :)))

Marcsi Kincsesládikája írta...[Válasz erre...]

Köszönöm szépen a tippeket Zsanci! Utána érdeklődök mindenképp! :)

hkorinna írta...[Válasz erre...]

De jó, nagyon örülök neked, át tudom érezni milyen érzés lehetett, én is sokáig küzdöttem pattanásokkal. Ilcsi fekete szappant én is sokáig használtam, de most már nagyon szárítja a bőrömet. De erre a Rozi gélre nagyon kíváncsi vagyok! :) Hegek nekem is maradtak, amik tavaly kezdtek el igazán idegesíteni (az embernek semmi sem elég ugye), ezért dermarollerezni jártam, és majd ősszel folytatom is! :)

Marcsi Kincsesládikája írta...[Válasz erre...]

Írok majd hamarosan a Rozi gélről ;)
Nekem szerencsére egyáltalán nem szárítja a bőröm a fekete szappan, sőt szinte semmi nem szárította soha :)

mrs__kovacs írta...[Válasz erre...]

Nagyon nagyon szép lett, és örülök, hogy ennyit javult! :]

Marcsi Kincsesládikája írta...[Válasz erre...]

Aranyos vagy! Köszönöööm ^^

Style and Blog írta...[Válasz erre...]

Ez fantasztikus, tényleg szép lett, gratulálunk Marcsi, és példaértékű a kitartásod is :))

Marcsi Kincsesládikája írta...[Válasz erre...]

Köszönöm szépen lányok! :) Már csak a fogyókúrához kellene ekkora kitartásom! :P

Névtelen írta...[Válasz erre...]

Nagyon szép lett a bőröd. És biztos majd még javul csak most már lehet nem annyira szembetűnő a változás.
Roziról meg várom a bejegyzést.

Marcsi Kincsesládikája írta...[Válasz erre...]

Rozinak hamarosan jelenése lesz a blogon, valamikor délután :)

(Reménykedem hogy még majd egy picit javulni fog :) )

LittleMucli írta...[Válasz erre...]

iszonyatosan nagy a változás,minden joggal meg lehetsz elégedve.
és az ilyen elért eredmények teszik az embert még boldogabbá és magabiztosabbá.
littlemucli.blogspot.com

Marcsi Kincsesládikája írta...[Válasz erre...]

Nagyon igazad van! :)

samelike írta...[Válasz erre...]

Jó ég, igazán látványos eredményt értél el! Gratulálni tudok csak, tényleg most már magabiztosan nézhetsz tükörbe! :))

Marcsi Kincsesládikája írta...[Válasz erre...]

Nagyon aranyos vagy, ez jól esett! ^^ Köszönöm :)

Unknown írta...[Válasz erre...]

Kedves VIKTORIAS STYLE!

Én személy szerint facebook on nem találtam egyetlen egy üzenetedet sem. Az emailek nem hozzám tartoznak, de nagyon sajnálom ha nem sikerült válaszolnunk a leveledre.Nem hinném hogy direkt volt, nem vagyunk egy nagy létszámú cég irodai fronton, pláne nem a webes felületeken(1 ember).
Kérlek kérdésedet/problémádat írd meg újra akár facebook on is, vagy az info@ilcsi.com -ra.
Még egyszer nagyon sajnálom ha nem érkezett válasz leveledre.
További Szép Napot!

Unknown írta...[Válasz erre...]
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Unknown írta...[Válasz erre...]

Kedves Marcsi!

A kráterekre az arcodon az Ilcsi biológiai hámlasztóját és az esemény előtti pakolást ajánlom. Természetesen teljesen ez sem tünteti el, de sokat halványít rajtuk. Nekem nagyon bevált, csak ajánlani tudom.

Üdv:
Anita

Marcsi Kincsesládikája írta...[Válasz erre...]

Köszönöm szépen Anita! :)
Az esemény előttit használtam egy darabig, nagyon szerettem és valószínűleg vissza is fogok térni rá.
Hamarosan ellátogatok újra az Ilcsi kozmetikusomhoz! :)

Unknown írta...[Válasz erre...]

Gratulálok a szép eredményhez! Azt hozzátenném még, hogy a kráterek ellen is van megoldás! Téli időszakban ajánlani tudom a mikrodermabrasio-t!Minimum 10 kezelés heti egy alkalommal/ kúraszerűen!/!Ez egy bőrcsiszoló gép, ami pont az ilyen heges bőr kezelésére alkalmas, csökkenti a hegek mélységét! Ez a kezelés nem túl pénztárca kímélő,de hatásos! Persze vannak kozmetikák ahol már egész olcsón csinálják,de ott a gép is egy olcsóbb kategóriás gép,ami kisebb hatásfokkal dolgozik. Ezt a kezelést ki lehet egészíteni egy ultrahangos vagy egy iontoforézises hidratáló kezeléssel mondjuk csipkebogyós nyugtató zselével. Már az első kezelés után a bőröd olyan selymes lesz, akár a baba popsi!:)
Viktorias style megjegyzésére reagálnék!Az Ilcsi nem véletlenül nem reagál, ez nem bunkóság a részükről és ők soha nem is fognak semmilyen terméket kipostázni senkinek! Mint fent is írtad sok terméket kipróbálnál. Nah, pont ez az okuk,hogy miért nem küldenek semmit! Az Ilcsi nem egy hatástalan Avon termék...az Ilcsi ilyen szép eredényes hatást akar elérni,mint azt Marcsi képein is láthatod!Ha Te rendelnél valamit, ami számodra a legszimpatikusabb, lehet, hogy azzal a kozmetikummal többet ártanál,mint használnál és azt mondanád az Ilcsi az egy hatástalan rossz termék, nah Ők pont ezt nem akarják! A megfelelő eredmény érdekében Ilcsi termékekkel foglalkozó kozmetikus szakvéleménye szükséges! Ő tanácsolja,milyen termékek megfelelőek a Te bőröd ápolásához! Látatlanban soha nem fognak terméket ajánlani! A kozmetikusnak látnia kell a bőröd és az életmódoddal kapcsolatos kérdéseket kell feltennie, ez alapján tudja megállapítani,mi okozhatja a problémádat és abból a rengeteg termékből Ő tudja kiválasztani, hogy számodra melyik az ami a legjobb eredményt hozza!
Én,mint Ilcsis kozmetikus nagyon sok különböző problémával betérő vendéget tudtam eredményesen kezelni /nemtől, bőrszíntől, nemzetiségtől függetlenül/az Ilcsi kozmetikumok segítségével, csak ajánlani tudom mindenkinek!

Marcsi Kincsesládikája írta...[Válasz erre...]

Köszönöm az ajánlásodat Réka! :) Mindenképp el fogok látogatni újra az Ilcsi kozmetikusomhoz (mert egy ideje már nem voltam) és megmutatom újra neki az arcom.
Köszönöm hogy írtál! Szép napot kívánok! :)

Ági írta...[Válasz erre...]

Réka Tóth,ott a pont,köszi,hogy leírtad....nagyon viszketett a tenyerem,hogy válaszoljak!:)))

Viktória írta...[Válasz erre...]

NEM kértem termék postázását, de örülök, hogy teljesen ismeretlen emberek tudják mi állt a levelemben. Majd küldjétek már tovább az illetékesnek, mert nálatok akadt el. Ez főleg a viszkető tenyerűnek írom.

RÉKA: nem kértem postázást, hanem egy nagyon kedves és nagyon hosszú levelet írtam, amiben gratuláltam a cégnek. De ez hónapokkal ezelőtt volt, mielőtt mentem haza, Magyarországra, mert be akartam térni egy Ilcsi kozmetikushoz. A negatív feltételezésekre inkább nem reagálok. Teljesen idegen emberekről nem fogom megmondani, hogy mit írnak a levelükben és mit fognak majd mondani egy termékről...

Kedves Ilcsi:
régi a levél és csak gratulálció volt benne, meg biztos voltak még kérdések, de régen volt, már nem emlékszem. Majd ha lesz kérdésem írok e-mailt! Köszönöm a választ!

Nem kellene beleképzelni a dologba olyat, ami nincs és akkor a tenyerünk sem fog viszketni.
Ide sem jövök többet az biztos, nem vagyok hajlandó ilyen emberekkel vitatkozni. Több napos bejegyzésekhez nem járok vissza, csak azért jöttem, mert Marcsi volt olyan kedves és szólt.

Unknown írta...[Válasz erre...]

Kedves Viktória! Sajnálom, hogy ilyen unintelligensen sikerült fogadnod a segítő és pozitív reakcióm, nem csodálom, hogy levetted az első hozzászólásod, kiderülne belőle, hogy miért írtam azt, amit írtam!

Ági írta...[Válasz erre...]

Szóval,én vagyok a viszkető tenyerű....ezek után nem kérdés számomra,hogy magadat minősíted,lehet mi járunk jól,ha nem állunk le ilyen emberekkel,mint te,vitatkozni!
Most még jobban viszket a tenyerem...
Én is írtam már nekik,talán nem is egyszer amire nem kaptam választ,de írtam újra,akár több helyre!
Meg kellene értenie MINDENKINEK (és hogy elejét vegyem,teljes jóindulattal írom) ezek nem összehányt krémek,pakolások amiket bárhol megvehetsz,mert ha nem megfelelőt használ az ember nagyon nagy bajt okozhat!Példák:felkened az Aha radírt,megijedsz,hogy mennyire csíp,mar...lemosod és órákig nem nyugszik meg a bőröd.Mi lesz a következmény?Mekkora szar termék...allergiás vagyok rá...
Vagy száraznak érzed a bőröd veszel egy zsíros krémet,mert az ilcsi honlapján a leírtak alapján ezt álmodtad meg...aztán jönnek a ragyák,a gyulladt érzékeny bőr,pedig lehet,hogy csak hetente radírozni kellene,hogy a száraz elhalt réteg lekopjon és utána meg jöhet egy lágy habkrém és nem egy zsíros krém!!!Az emberek hajlamosak illat,szín alapján választani v. az alapján,hogy mit mondott az egyik barátnő...aztán jön a kritika,hogy milyen szar,nem hatott,rontott a bőröm állapotán....

Jucc írta...[Válasz erre...]

Pont most írtam az egyik régebbi postodhoz. Nagyon jól tudom, milyen jó dolog ez, mennyire jó érzés. Gratulálok :)

Marcsi Kincsesládikája írta...[Válasz erre...]

Köszönöm szépen Jucc! :))
Vissza is írtam az előző kommentedhez.

Megjegyzés küldése

Köszönöm hogy megjegyzést írsz! Sokat számít a visszajelzésed :-)