Recent Posts

2012. január 29., vasárnap

Az én módszerem aknés, pattanásos arcra - avagy, mik bizonyultak hatásosnak

Sziasztok!
Elérkezettnek látom az időt ehhez a posthoz. Közel 1,5 éve szenvedek az arcomon lévő aknékkal, és ez idő alatt sok mindent kipróbáltam, reménykedve hogy hátha segítenek majd. 
Fél éve kezdtem el használni a Zamian csokis maszkot, amiről sokatok hallott már, és sokan használjátok. És ezalatt a fél év alatt végeztem igazán hatásos munkát úgy érzem. Mert előtte sikertelen voltam abszolút. Hogy miről is beszélek, azt képekben szeretném megmutatni most nektek. 

Fél év alatt így változott az arcom állapota:


Fél évvel ezelőtt, bal oldala az arcomnak


A bal oldala az arcomnak, jelenleg


Fél évvel ezelőtt, a jobb oldala az arcomnak


A jobb oldala az arcomnak, jelenleg


Hát, ez a szitu áll most fönn az arcom állapotával kapcsolatban. Nem vagyok még az út végén, de talán már közel van. Szerencsére már egy ideje nincsenek "duncsok" az arcomon, hanem már "csak" az utánuk maradt piros foltokkal szenvedek. Nem találtam még meg rá a gyógyírt, viszont következőleg az Ilcsi termékeket fogom kipróbálni. Több helyen is utána olvastam a márkának, illetve megnéztem hogy milyen termékei vannak. El fogok menni egy Ilcsi kozmetikába, és ott fogok tanácsot kérni hogy melyik Ilcsi termékkel tudnám a piros foltokat eltüntetni
Ha titeket is érdekelnek az Ilcsi termékek, akkor itt tudtok utánuk olvasni: www.ilcsi.com


Így a post végén pedig meg szeretném mutatni nektek hogy mik azok a termékek amik segítettek fél év alatt elérni a mostani állapotomat. A képen nem minden termék fog szerepelni, mert úgymond 3 helyen lakom, és így kicsit szétszórva vannak a dolgaim. De a főbb dolgok rajta vannak a képen! :-)



  • Zamian Gold Csokis maszk
  • BB krém - BRTC Blemish Recover Balm
  • Body Shop Teafaolaj zselés arctisztító
  • Superdrug - Teafaolajos ecsetelő
  • St. Ives barackos arcradír
  • Lush - gyulladás lehúzó zselé


 Ezeken a termékeken kívül van még több olyan dolog amit használok, és szeretek. Pl. Body Shop teafaolaj arctonik, Body Shop uborkás arctisztító tej, Superdrug - 100%-os teafaolaj oldat, és még tudnám sorolni :-) De persze amik nekem beváltak, nem biztos hogy másnak is használnak. De aki olyan nagy "próbálkozó mester" mint én, annak azért érdemes kipróbálgatni a dolgokat :-)


Ha úgy érzitek, hogy valamelyik termék felkeltette a figyelmeteket, és jobban meg szeretnétek ismerni, akkor kérdezzetek nyugodtan kommentben, vagy Facebookon, vagy e-mail-ben, vagy ahogy csak jól esik! ;) Segítek amiben csak tudok! :-)

Remélem egy kicsikét hasznos volt ez a post! :-) További szépséges vasárnapot kívánok lányok!





30 megjegyzés:

Csilla írta...[Válasz erre...]

Szia Marcsi! Szuper a poszt. Remélem nem orrolsz rám a múltkori vazelines poszttal kapcsolatban küldött kommentjeimért.....
Amik nekem nagyon beváltak, azok a mannaszappanok. Hallottál már róluk? Itt megtalálod őket: mannaszappan.hu

Viktória írta...[Válasz erre...]

Hát igen, ez a baj, hogy a pattanásokat le lehet húzni kb ennyire, de utána a lilás foltokat semmi nem tűnteti el. :(
Én most teljesen megváltoztattam az arcápolási rutinomat, majd kiderül hatásos-e.

De nagyon örülök, hogy neked ilyen szép lett az arcod a kiindulási állapothoz képest. Ezt már könnyebb "elrejteni" alapozóval vagy bármivel :)

Marcsi Kincsesládikája írta...[Válasz erre...]

Nekem volt már 3 évvel ezelőtt egy ilyen aknés időszakom, bár az "csak" fél évig tartott. És utána eltűntek idővel ezek a foltok! Úgyhogy reménykedem hogy ezek is el fognak majd idővel!
Addig BRTC-vel rejtem el őket, alapozót Isten ments!

Marcsi Kincsesládikája írta...[Válasz erre...]

Dehogy orrolok! ;)
Nem hallottam még róla, de most akkor utána olvasok! Köszi :-)

Mia írta...[Válasz erre...]

A dermofil pasztát használtad már? Nem a dm-ben,rossmnanban kaphatót, hanem amit a fodrász kellékesnél lehet venni.
Sztem igazán az az egyik legjobb pattanásokra,aknéra. Plusz a Bioderma Sebium családja: lemosó,krém,stb.

Mia írta...[Válasz erre...]

Ja és nem az AKN-t kellett volna megvenned, sztem a H2O és más termékek valók inkább. De 1 hónapos használat nem elegendő,ennyi idő alatt nem fejti ki a hatását. Gyakorlatilag életmódot kell váltani,másképp kell táplálkozni és sztem ilyen mértékű aknésodásnál már a bőrgyógyász segítségét is igénybe kellene venni. Az egyik barátnőm szedett gyógyszert és gyönyörű lett az arca, pedig csúnyább volt mint a tied.

Marcsi Kincsesládikája írta...[Válasz erre...]

Persze, nyilván nem 1 hónapos használat után fogja kifejteni a hatását a Bioderma krém, amiről most szó van.
Voltam természetesen bőrgyógyásznál, és egyéb kivizsgálásokon. :) Életmód váltás tudom...;) Tudom hogy mi a menete a dolognak ;)

Shelbe írta...[Válasz erre...]

Nagyon nagy a változás, ügyi vagy hogy ezt elérted :) Az Ilcsi termékekről már halottam, az unokatesóm mikor kozmetikus volt sokat használta őket.

Thündérke írta...[Válasz erre...]

Én már múltkor is észrevettem, hogy mennyivel szebb az arcod ! :) Puszi :*

hajnoca3 írta...[Válasz erre...]

Basszus Marcsi :O Ez nagyon durván jó poszt ! Tök szép lett a bőröd ! Én szívesen olvasnék részletesebben erről akár sorozatban is , hogy mit , mikor , mennyi ideig használsz stb . Nekem is van pár pattanásom általában , meg piros foltok utánuk amik akár hetekig virítanak , és jó lenne ezeket eltűntetni . Már gondoltam én is egy összefoglaló posztra, mert jelenleg én csak 3 dolgot használok rá , egy neutrogéna arctisztítót ( napi szinten , hetente 1x pakolásnak mert ez ilyen 2in1) , aztán most a sunfleur arcradírt , és az éjszakai krémüket . De ez a teafaolaj dolog most nagyon megfogott ! Hogy szerezzem be ? Vagy mit ajánlasz ami teafás , beválik , és nincs csillagászati ára? ( Mert pl az eucerin nekem nagyon bevált,de az ára miatt nem vehetem rendszeresen :() Köszi ! :)

Marcsi Kincsesládikája írta...[Válasz erre...]

Tervezek egy ilyen sorozatot itt a blogon majd, melyben megmutatom hogy mit, mikor, mennyi ideig stb. ;)
Amiket én használok teafás dolgokat, azok Body Shop és Superdrug márkájúak. Őket ismerem, és róluk tudok csak nyilatkozni :)
A Body Shop drágább fajta. Bp-en tudsz tőlük vásárolni, vagy pedig a webshop-ból lehet rendelni.
A Superdrug márkájú dolgokat pedig Londonból szerzem be, 1000-1200 Ft-os áron.

Velvet FizZ Blog írta...[Válasz erre...]

Gratulálok a változáshoz! Tudom, nem teljes a változás, de a te esetedben, tudom mekkora :] Még egyszer gratula!!! :]

Nóra írta...[Válasz erre...]

szépen látszik a változás,a jobb oldalon pedig még látványosabb a változás! csak így tovább :)

samelike írta...[Válasz erre...]

Húúú gratulálok az eddig eredményekért, nagyon sokat változott a bőröd!!!!! Remélem lesz folytatása a bejegyzésednek!! Kíváncsi vagyok!

Tindigo írta...[Válasz erre...]

Szuper, tényleg látható az eredmény. :) Nekem a homlokom elég gáz egy pár hónapja... Bioderma H2O, plusz sensibio light hidratáló krém jó, de nem tökéletes. Pont most próbáltam Ilcsi terméket, a hátramaradt vörös foltokra! Ilcsi AHA savas hámlasztót használok, és ichtiolos pakolás keverve a mézes hámlasztóval, nagyon jó kombó. 3 hete használom. A foltok kicsit halványultak, és simább a bőröm határozottabban! Ajánlom az Ilcsit. Csipkebogyó habkrémet vettem még, de az arcomat húzza. A kremmania.hu-n szinte az össze Ilcsis (meg másik 5.000, köztük mannaszappan) termék rajta van, nagyon jól utána lehet nézni, mit kensz magadra, és van egy csomó vélemény. Mannaszappant én nem ajánlom, nekem konkrétan lemállott tőle a bőröm, kifejezetten ártott, de van aki isteníti. Olvasd el a kommenteket ott. :) És sok sikert! Oh, és most olvastam szintén krémmánián egy Niacide nevű gélről, utánanéztem, niacinamid, glikol és szalicilsav van rajta, a következő tuti az, amit kipróbálok! Egyébként nagyon biztató volt látni az elért eredményt, hogy megéri kitartani! :)

Marcsi Kincsesládikája írta...[Válasz erre...]

Köszönöm szépen a tippeket!! :) :)

strawberry írta...[Válasz erre...]

Szia! A piros foltokra, illetve magára a bőrhibá(k)ra nagyon jó a Bioptron lámpa. (Illetve még millió ezer dologra is.) Megvenni kicsit drága, de keress egy kozmetikust, akinek van és naponta járj el hozzá. Pár hét alatt látványos az eredmény.

Marcsi Kincsesládikája írta...[Válasz erre...]

Szia!
Ha bele nézel kicsit a blogomba, látni fogod hogy már írtam is róla :) És használom is :)
Sőt már szinte 100%-os az arcom, mert Ilcsi kezeléseken estem át, amik csodát tettek :))

Unknown írta...[Válasz erre...]

Lányok ma vettem egy teafaolajas szappan soha nem voltam pattanásos igy 28 felé haladva egyszerre csak kijöttek az állam hátsó részén...de ma bementem a Rossmannba és a lehető legegyszerűbb csomagolású gyógynövényes szappanomat megvettem lányok egy csoda már most mondom hazajöttem fürdés közben jó alaposan bekentem az arcom 3-4 percig fent volt kicsit csípett is de már most sokkal jobb már rendeltem teafa olajat ez lesz az én megmentőm :) Sokkal jobb mint az a sok lötty nekem azok vágták tönkre az arcom tuti biztos vagyok benne. Majd még jelentkezem mi a szitu :) Addig is hajráááá:)

Marcsi Kincsesládikája írta...[Válasz erre...]

Nem lehet mindenkinek ugyanaz a hatásos :/ Különböző arcbőrrel rendelkezik mindenki :)
Neked is csak így tovább :)

Unknown írta...[Válasz erre...]

A legjobb a mi eltüntetni a foltokat az a DERMAROLLER kezelés. Nem olcsó de nagyon hatásos. Saját tapasztalatból tudom. Sok sikert.

Unknown írta...[Válasz erre...]

A legjobb a mi eltüntetni a foltokat az a DERMAROLLER kezelés. Nem olcsó de nagyon hatásos. Saját tapasztalatból tudom. Sok sikert.

Marcsi Kincsesládikája írta...[Válasz erre...]

Köszönöm a tippet, már sokat hallottam róla :) Szerencsére sikerült egy számomra megfelelő terméket/termékeket találnom. Az Ilcsi márkától. És mára már panasz mentes vagyok :)))

mesi írta...[Válasz erre...]

Én is hasonló problémával küzdöttem. Nekem egy kombó segített, a barátném ajánlotta, Mara kecsketejes szappannal mosakodom csak, a homoktövisesével, és utána szimpla aromaxos homoktövisolajjal kenem az arcom. Az összes pirosság el is tűnt, mintha tényleg kicserélték volna a bòröm.

mesi írta...[Válasz erre...]

Én is hasonló problémával küzdöttem. Nekem egy kombó segített, a barátném ajánlotta, Mara kecsketejes szappannal mosakodom csak, a homoktövisesével, és utána szimpla aromaxos homoktövisolajjal kenem az arcom. Az összes pirosság el is tűnt, mintha tényleg kicserélték volna a bòröm.

mesi írta...[Válasz erre...]

Én is hasonló problémával küzdöttem. Nekem egy kombó segített, a barátném ajánlotta, Mara kecsketejes szappannal mosakodom csak, a homoktövisesével, és utána szimpla aromaxos homoktövisolajjal kenem az arcom. Az összes pirosság el is tűnt, mintha tényleg kicserélték volna a bòröm.

Marcsi Kincsesládikája írta...[Válasz erre...]

Örülök hogy sikerrel jártál! :))

Fahéjas narancs írta...[Válasz erre...]

sziasztok,
Az lenne a kérdésem, hogy Budapesten hol lehet Ilcsi termékeket vásárolni?
Köszi :)

Marcsi Kincsesládikája írta...[Válasz erre...]

Szia! Bármely Ilcsi referencia kozmetikában hozzá tudsz jutni. Van az Ilcsi honlapján kozmetika kereső, és az majd kidobja neked az összes budapesti Ilcsi kozmetikát :)

miriam írta...[Válasz erre...]

A Bioptron lámpa használatát csak javasolni tudom a bőrbarát volta miatt. A kozmetikumok hatását pedig a többszörösére növeli.
http://arcapolas-fenyterapiaval.hupont.hu

Megjegyzés küldése

Köszönöm hogy megjegyzést írsz! Sokat számít a visszajelzésed :-)